Ledig!!

I'm back!!!!!

För ett tag i alla fall....
Har nu två dagar kvar att arbeta och det är måndag och tisdag senhar jag semester i hela en och en halv  vecka....
Drar då till varmare breddgarder, närmare bestämt till Kroatien.
Men först ska jag klara av att umgås med mina kära vänner.
Idag ska jag ner till Jönköping för att träffa Caroline, för att umgås sen åker jag till Stina för en lugn kväll....

Senare i veckan ska jag träffa Sara, Karin och Anna-Lena.......ska bli hur roligt som helst.......

Updatering kommer jag lovar....

Ta hand om er!!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: cissi

Hej darling! skönt att bara ha så få dagar kvar. själv har ja min sista idag. kul att träffa tjejerna igen. blir avis att du ska göra det. du får hälsa så mycket till dom å ge dom en kram från mig. ha det så bra. miss you. kram

2007-08-18 @ 12:12:41
Postat av: Kumari

NY MOBIL!! SMS:a dit namn till mig så ja får dit nummer! alla numemr e raderade :(

2007-08-19 @ 15:33:33
URL: http://www.kumari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0