Måndag kväll..

Sitter här nu och tittar på Lyxfällan...

Har ju lovat att uppdatera er...och är kommer en början i alla fall..

Har jobbat och jobbat...fram till fredag v 24 då jag började min 2 veckors semester...
Det blev ingen kanon semester ..med inblandning i en trafikolycka...jag kom oskadd ur den förutom ont i nacken och ryggen men det blir bättre och bättre...

Så min semester ägnades mest åt återhämtning...var sjuksriven v 27 och sedan v 28 på måndagen var det dags att åka iväg för att fira pappas 50 årsdag vilket vi gjorde i Stockholm...det var mycket trevlig dagar där vi umgicks bara familjen....

Ska snart upp till huvudstaden igen med min darling A-L..vär en tjejhelg!!!! Lääääängtar....

Just nu är det mer jobb och jobb så det händer inte så mycket mer...men i helgen ska umgås med min kära kusin Malin och festa lite!!!

Take care all of you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0