Fredag idag!

Japp idag är det fredag och det känns skönt...fast jag ska väl egentligen inte säga något som varit sjukskriven hela veckan på grund av min dumma förkylning som nu börjar bli bättre..så nu lutar det åt att jag kan åka och jobba på måndag och dryga ut min kassa lite till!

Annars har jag än så länge idag träffat en gammal kompis som jag känt länge..för en fika på stan..ja jag orkade faktiskt med det..hade det varit igår hade jag inte gjort det...men idag var ju en ny dag eller hur?
Det var trevligt som alltid! Sen träffade jag på en gammal klasskamrat från gymnasiet, vilket var väldigt roligt då jag inte har sett henne på jätte länge!

Senare idag ska jag hämta mamsen från tåget..hon kommer ifrån Stockholm..varit där och jobbat!
hon ska senare åka till västkusten där papsen väntar...Brorsan min skulle på någon utbildning idag och imorgon...så jag ska bara ta det lugnt ikväll..bara mysa!

Tänkte även börja med ett nytt inslag på bloggen! Dagens klädval! (orkar dock inte lägga upp en bild)
Svarta leggings
Gråa silvershorts (HM)
Rosa Diesel t-shirt (inköpt i Vietnam)
Svart kofta (Ginatricot)
avslutar med en blå scarf (HM)

Imorgon ska jag äntligen få träffa AL..det var såååååå länge sedan!!!!!!! Ska bli jätte roligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sen blir det som alltid fotboll!!!!!!!!!!!!!!!

"love the life you live......live the life you love"

Ciao


Kommentarer
Postat av: Findus

HEj. Klicka på min blogg. Jag ska slå rekord i besökare :D:D

2008-03-28 @ 13:46:31
URL: http://www.elindahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0