Ta tag i det...

Måste verkligen ta tag i detta...vill blogga men har inte hittat inspirationen till det...men ska nu göra mitt bästa att skapa en roligare blogg!!!!!!!

Har ju som sagt återvänt till Falköping efter ett halvår i England...har lärt mig massor och åter massor..men livet har lite outgrundliga vägar och som sagt befinner jag mig hemma igen.
Har fått tillfälligt jobb på ett företag i stan....men denna vecka är jag hemma sjukskriven med en hemsk förkylning.
Håller även på att leta nytt jobb någonstans i världen..."don't let the dreams have  a limit" eller rättare sagt är det väl "sky is the limit"!

Nope nu ska jag åter krypa ner i soffan och titta på en repris av Grey's!!!!!!!

Hoppas att allt är väl med alla!

Peace out!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0