Äntligen Lördag!!!

Underbara underbara lördagar!!!
Har precis kommit hem från en vända på stan med min polare Camilla, vi satt länge i solen utanför Lilla Blå, ett av stadens populära ställen, år morotskaka med en latte macchiato, det var väldigt gott får jag säga. Träffade dock inga jag kände vilket var tråkigt men det kommer väl alltid en ny dag eller hur?

Pratade om våra respektive resor till  Paris och London...båda hade det jätte roligt vilket var bra...tycker i alla fall jag!

ska nu surfa lite innan jag tar tag i mitt liv måste städa lite men det går nog fort.... :)

Sen önskar jag er en trevlig lördag!!!

"De e allt bra att vara två"
/ Nasse ur Nalle Puh

Ta hand om er!
So long....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0