Härliga söndag...

Hello out there!!

Nu är den jobbiga typen inne o skriver ett  inlägg till, hihi!!!
Nejdå de e bara jag......Mille

Sitter här och funderar vad man ska hitta på en söndagseftermiddag- kväll. De blir nog att DVD får arbeta lite och visa en film eller två... om jag kan komma överens med mig själv vad jag ska se.

Imorrn är det Valborg och The ladies(Cissi, Sara, Jossan,AL.......)kommer på besök, förhoppningsvis kommer även Karin och Annika  kommer gör även Camilla men oxå  även delar av en klan (tillhör AL, hihi) Alla är välkomna till min enkla boning. Här ska det umgås och pratas tjejsnack sedan drar vi vidare mot Plantis,som slår upp sin portar för denna ljuva stundande sommar......Ska dock spendera hela min sommar i ett underbart Varberg!! Jippie men kommer att sakna The Ladies!!!

Ni är välkomna är allt jag vill säga......

"We are young, heartache to heartache we stand..
No promises, no demands
Love is a battlefield....
/Pat Benatar

"Remember to dance all night long and lose yourself in wild romance"



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0