Hemma igen...

Nu var man hemma igen, efter en dags arbete med ex-jobbet nere i den blåsiga staden Jönköping....
Ska ha möte med vår handledare imorrn..få se vad han säger..
När vi kände oss klara för dagen, stannade jag och mina kära vänner till vid Wienerkonditoriet, för att köpa nåt varmt att dricka, men jag köpte även en chokladboll mums.. sen gick vi ut och satte oss på piren....efter ett tag började det att regna typiskt!!! Jag hade dock paraply med mig, det brukar ju alltid sluta att regna när man fäller upp det, men inte denna gång... att notera var att solen sken samtidigt och mitt paraply var inte rosa om ni kommer ihåg..

Sen bar det av hemåt, med det fina tåget  Regina.....så nu sitter jag här framför datorn och myser.
Mamma hade bakat scones, så det fick jag tillsammans med jordgubbsmarmelad, det var gott!!  :)

Glöm för allt i  världen inte Greys, med McDreamy med  flera idag klockan 21.00

På tal om nåt annat.. Man United vann med 2-0 igår, bra jobbat killar!!! Chansen på trippeln finns fortfarande!

Här följer några ord på vägen, tills vi hörs igen....

Det gäller att ha mod att vara den man är och inte tappa modet för att man är den man är....

Ciaooo....

Kommentarer
Postat av: Kumari

åhh,chokladboll.. ja som e så godissugen! men de e för många folk på stan :/ måsteha åt att mumsa på till greys ju.. Kram

2007-04-18 @ 18:28:38
URL: http://www.kumari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0