Mmmm...

Nu har jag precis satt mig ner för att surfa lite på mitt älskade internet..
Har även idag varit i skolan o arbetat med ex-jobbet med Sara, en underbar person som håller mig nere på jorden när jag har en tendens att sväva ut.... Vi har varit rätt så produktiva idag med vår kära utvecklingmall, den blir nog helt kanon, hihi :) Ska även ner i morrn till ett blåsigt Jönköping , men får sällskap av kära AL, så det ska inte bli några problem..

Väntar på att min föräldrar ska komma hem, sen blir de fika med diskussion då papsen inte varit hemma på hela veckan... Sen ska jag o mamma ta en tur till Vero Moda, det var 20% för medlemmar, tror att jag ska köpa ett par byxor jag har spanat på en tid.... nice nu till sommaren.

Kan även meddela att Greys var kanon igår med Mcdreamy, snyggingen (Alex), Nancypants (McDreamys syster) och de andra kära medlemmarna i serien. Säger bara skinka och ägg hihi ;)

Helgen blir för mig smått kaotisk, hade tänkt att träna vid 16 imorrn i en timme för att sedan kl 18 infinna mig hos Stina, för en film och pysselkväll med godmat, slår aldrig fel kan jag lova...
Sen på lördagkväll är de middag hos farmor och farfar, då han idag den 19 april fyller år, 84 år inte dåligt alls.
Söndag, en dagsom blir väldigt lugn kan jag lova...

Och som alltid kommer ett ord på vägen....

It´s funny how someone can break your heart and you still love him with all the little pieces that  you have left...

Ta hand om er!!

Ciao...

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej hej! Välkommen in i bloggvärlden! ja, visst var det en 3-vlig kväll, måste göra om det snart!

Massa kramar!

2007-04-19 @ 17:32:20
URL: http://www.invarsdotter.blogg.se
Postat av: Michelle...igen

Ja, varför inte? Är det då Plantis öppnar? Jag är inte så sugen på att stå o trycka i nån kö, men annars kanske man kunde festa till det? Vi får talas vidare om saken. Har ju en dryg vecka på oss att planera...o få lön framför allt! ;9
3-vlig helg!

2007-04-20 @ 16:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0