Gäääsp

Ja rubriken säger allt idag... jobbar för fullt och många kvällar så lilla Emelie blir så trööött. Men är ledig nu i helgen och då kommer brodern och paranteserna ner hit till Varberg.. Paranteserna har semester men brosan jobbar en vecka till. Nu får jag sällskap, jiipppie!!!!

Har haft besök av min darling A-L, så roligt att hon kunde komma och lääängtar tills vi ses igen...

Till er andra: Jag hoppas att ni har det bra och att livet inte behandlar er allt för hårt!!

Vi hörs när vi hörs!!!


Puss o kram

E

Kommentarer
Postat av: A-L

Helluu min sötnos! Hoppas det går bra att jobba! Hos oss är det lugna gatan, verkar som regnet skrämt bort norrmännen?! Hoppas vi ses snart igen min darling, man får tacka för senast =) Ha det så bra i helgen, så kan vi väl höras på söndag kanske? Puss

2007-07-05 @ 17:43:15
Postat av: cissi

Hej gumman! Jobbar du mycket. Inte hört av dig på ett tag. Hoppas allt är bra me dig? JA, Al å Annika har pratat lite om att åka tillbaka till london i höst. funderar på att åka samma som sara å daniel ska dit. ska kolla upp lite priser å så. saknar dig. kram kram

2007-07-14 @ 11:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0