Ja jag lever......

Det är mycket arbete just nu men här kommer en liten uppdatering...

Denna helg blir Varberg invaderade av raggare och deras fina och kanske inte så fina bilar.......fullt på hotellet igår...

Idag har Caroline 25-års fest, så tråkigt att jag inte kan vara med men jag hoppas att det blir kanon!! :)

Ser fram emot att träffa dig Cissi, det ska bara bli av innan jag åker....

A-L, darling hoppas att det går bra att arbeta nu i helgen...

Cissi - VÄLKOMMEN till bloggvärlden!!!! Så roligt att även du har börjat med detta fenomen!!!

"Längtan bor i mina steg, på vägen hem till dig..."

Ta hand om er alles

Puss

Kommentarer
Postat av: cissi

hej hej! Tack för ditt välkomnande till blogg världen. det är kul att få skriva av sig lite.. klart vi måste synas innan du åker. ska försöka få ihop det. ha det så bra vännen. massa kramar

2007-07-15 @ 20:18:44
Postat av: cissi

mmmm e det inte dax att uppdatera????

2007-07-26 @ 17:50:43
Postat av: Malle

Hööh, jag var i Varberg den helgen! :) Tror jag.

2007-12-16 @ 12:19:23
URL: http://malinkraft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0