Crazy days in Götet....

Rubriken säger allt, vill jag lova......

Efter att ha jobbat i söndags kväll och övernattning i stugan styrde jag pärlan på måndags förmiddagen till den stora staden Göteborg och till A-L... jag och pärlan var inte själva i denna stora stad...
Jag hade fått en jätte bra vägbeskrivning till A-L och Thomas place i Hisnings Backa, men tror ni att jag körde rätt för det, nej då.....glad i hågen att jag klarat mig till och igenom Tingstadstunnel missade jag avfarten till Hisingen. Svänger av på första bästa avfart och ringer lite halvt panikslagen till A-L, sen med Thomas hjälp guidar hon mig rätt efter många om och men....

Nu till lägenheten, hur fin som helst och var stor den var, kan säga att dom har haft en väldans tur!  Jag lovar att hälsa på igen snart.

Efter en utsökt lunch bestående av kycklingsallad begav vi oss in till centrum för lite shopping.... Gick i många affärer men hittade inget så vi bestämde oss för att ta en fika och vilken sockerkick vi fick... Satt och pratade en lång stund (innebär även skvaller)  sen bestämde vi oss för att gå lite till i affärer.
Vi hamnade på Gina och där inhandlades en del, likadana saker men i olika färger för att ha på oss på vår date med Brad och George senare på kvällen..

Sen hem för att äta middag och sen göra oss i ordning för avfärd återigen mot centrum och en lyckad avslutning på dagen i en biosalong på Bergakungen..

Detta var ett roligt och helt crazy dygn med min darling, väntar tills du kommer ner till mig i Varberg!

Nu ska jag  berätta vad som hände på vägen hem, för då körde jag inte rätt heller men detta var väl ingen överraskning?!!! hihi! Skulle ha svängt av mot Stockholm men missade detta..tur så kommer avfarten till Jönköping lite senare och där svängde jag av och kunde tryggt lämna Göteborg bakom mig.....

Ett riktigt äventyr detta.....

Ta hand om er alla!!!

Pusss  

Kommentarer
Postat av: A-L

Haha, darling, du är underbar! Tyr att du kom hem iallafall, det är det viktigaste =) Det var toppenskoj att ha dig här, synd att tiden går så snabbt bara. Brad ringde förut, han och George vill gärna träffas igen. Men jag sa att vi är väldigt upptagna =) Hörs i veckan, puss

2007-06-19 @ 23:40:07
Postat av: karin

hej..
vilka underbara inlägg. jag är såå glad att du har hittat en familj.. hiih* det kommer att bli hur bra som helst (men akta dig för vänstertrafiken, har hört att den är livsfarlig) och jag menar om du har svårt att hitta ur götet så lär det inte bli lättare.. tss* puss på dig gumman och jag tycker föresten att du ska sjukanmäla dig den 14 bara så att du vet.. puss*

2007-06-20 @ 00:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0