Ha du....

Som jag har berättat i tidigare inlägg, är det just nu arbete som gäller....här jobbas det för fullt. Har inte tid med något annat just nu...

Fick min första löning i går oich vad gör Emelie?! Shoppar naturligtvis..men inte så mycket, det är ju rea just nu....

Ska jobba hela helgen men på måndag får jag besök av kompisen A-L, som jag ska göra Varberg osäkert med, hihi!:) LÄNGTAR!!!


Nu ber jag er om en sak: Ta hand om er!!!!


"Tro på dig själv i allt du göra, om inte då gör du det bara jobbigare för dig själv, TRO PÅ DIG SJÄLV"

Puss

E

Kommentarer
Postat av: A-L

Mohaha, snart kommer jag, Varberg, se upp!! Hoppas det gick bra sen resten av kvällen. Jag höll på att kräkas över alla walk ins, extrasängar och..jaja, sommaren har bara börjat =) Vi hörs imorgon bejby, nu ska jag kolla tågtider. Pyss

2007-06-30 @ 00:56:56
Postat av: Kumari

tack milton :D w vldigt nöjd me den, ska ev göra lit små justeringar sen men de kommer ;) allt bra me dig? nu sitter ja på jobbet igen. väntar på att folket ska cheka ut så ja kan börja städa för att sedan bli avlöst här på tornväktaren för att gå till Prins Carl o hjälpa dom städa.. sen tillbaka till TV igen för o checka in folk.. :s rörigt jobb o långa dar men så e de. har sommaren kommit till varberg då? ÄTER DU NÅT ORDENTLIGT?!!! kramar

2007-07-01 @ 07:13:52
URL: http://www.kumari.blogg.se
Postat av: karin

det är härligt att de låter dig jobba =) hoppas att allt är bra där nere och att äl inte skrämde iväg allt för många från varberg efter sin vistelse.. =) hur e allt annars med dig? hoppas att du mår kanon, kramar* P.S. kommer sakna dig den 14:e

2007-07-03 @ 21:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0