Hemligheter..

Jag kan tänka mig att det spekuleras en del... men än så länge är det en hemlighet...de som vet om den har lovat att vara tysta en liten stund till.... Det har något med vänstertrafik att göra som Karin nämnde...

Men titta in så kanske hemligeten blir news för alla inom kort...

Tack till alla för deras kommentarer om just hemligheten..


Ber er alla att ta hand om er!!

" Jobba som om du inte behövde pengar
  Älska som om du aldrig blivit sårad
  Dansa om om ingen ser dig"


Puss

Kommentarer
Postat av: cissi

halloj. du e allt rolig du. det e så typiskt dig att köra fel. kan verkligen se dig framför mig när du får lite halv panik.. ha ha ha.
nu till lite skaller....
fick ett litet medelande av ylva nyss å daniel ska jobba på hotelleri. ska hjälpa micke i lite saker å ha hand om kursen värdskap å lite rapportskrivning. men efter det stipendiumet han fick så förvånar det mig inte..men det är jätte kul för honom..
hoppas du får en bra midsommar. ta hand om dig å hälsa George och brad.. puss puss

2007-06-21 @ 11:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0