Ont o varmt....

Ska snart åka ifrån lilla Falköping för att dra ner till västkusten och Varberg, för att jobba hela sommaren..
Men lugn jag kommer hem ett par dagar innan midsommar.. för ett par dagars semester, sen är det dags att ta i med hårdhandskarna...

Jag kan säga på hederord att det inte är roligt att vara förkyld när det e varmt ute...sen att man ska jobba med...
men det ska bli roligt att träffa alla... man har saknat dom...

Kommer inte bli som mycket bloggande denna vecka men jag ska försöka att ha lite uppdateringar i alla fall...jobbar man som jobbar man eller hur...

Får se om det kommer bildbevis från studenten, det blir om jag hinner...

Men ta hand om er alla!

" If each time I thought of you, as star was turned off. I swear that nothing would remain in the sky"

Puss

Kommentarer
Postat av: karin

ja lilla emelie, jag tycker synd om dig att vara sjuk i värmen.. jag tycker att det är jobbigt som det är och då är inte ens jag sjuk.. hoppas att jobbet är roligt och så hörs vi när du återvänder till varmare breddgrader hiih* (eller kallare) puss*

2007-06-12 @ 17:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0