Sommar

En liten uppdatering av livet just nu....

Hinner inte att blogga som det är just nu...mycket som händer som jag behöver ägna min tid åt...sorry till dom
som läser men man vet aldrig...jag kan uppdatera redan i veckan det beror lite på vad som händer....

Fortsätt att kom på besök en uppdatering kan finnas här och vänta på just dig!

Alla vet ju att på sommaren händer det väldigt mycket och man jobbar en hel del...

Ska till min darling A-L på måndag, ska bli hur roligt som helst...

Karin - en fågel viskade i mitt öra att det verkar som det har löst sig för din del...är sååååå glad för din skull

Cissi - säger samma till dig, gumman!

Jag har nyheter men kommer inte att skriva något här innan jag har pratat med de berörda och ni vet vilka ni är!!!

Ber er att ta hand om er!!!

"Let love be the guiding force in the life you live, be proud to say: hey I don't care about the bumps in the path to the joy and peace of life, if you are there with me..."

Loooove

E

Kommentarer
Postat av: cissi

Hej hej.. jobba inte ihjäl dig nu bara. det var kul att prata med dig i fredags.Jag är så otroligt glad för din skull. du vet va jag menar.. hi hi. du kommer att växa så otroligt som människa. ha det så himla roligt hos AL. ge henne en kram från mig. miss you. massa kramar från lilla 08:an

2007-06-17 @ 14:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0