Betyg och förbredelser examensredovisning

Här sitter jag, klipper och klistrar till min och Saras examensredovisning på torsdag, det är korten jag ska hålla i jag pratar om.....snart är det över och livet börjar eller?!!
Fick svar på grupptentan vi gjorde i ledarskap och min grupp fick G och det känns skönt att veta, då det bara är denna redovisning kvar.....

Har även hunnit med en tur på stan, då min kära mamma fyller år på söndag och till råga på allt är det morsdag samtidigt... men jag och Erik känner oss stolta över våra inköp som jag dock inte kan avslöja om personen ifråga ev läser detta!!

Nu ska jag ägna mig lite tid år att surfa innan det är dags att käka mat....för sen är det ju Ugly Betty och Desperata Husfruar!!

TA hand om er alla!

"Live and love to the fullest, leaving nothing behind..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0