Dagen innan TORSDAG

Sitter här lite uttråkad... nej då ingen fara..
Har precis kommit hem från Farmor och Farfar, lämnade en morsdagspresent plus en stor bukett med blommor, självklart var det rosa rosor i!

Imorrn är det den stora dagen, jag och The Ladies tar examen efter två års slit i skolan... jag lovar att jag inte kommer att läsa på ett bra tag nu! på hederord!
Det blir examensfest med tre rätters middag och bubbel att drickas hoppas jag.... :) sen ska vi gå ut och festa in första juni natten..

Bilder kommer med en uppdatering under helgen...
Bara detta har varit kommer inläggen bli fler och mer regelbundet... nu vet jag hur det känns när livet snurrar på om man själv inte riktigt hänger med... det gäller att ha vikter i skorna så att man inte flyger i väg. Visst är det viktigt att lära sig detta men jag hoppas att det dröjer ett bra tag innan det händer igen.

Nej nu ska jag sluta svamla..lovar att det blir bättre sen....

Här följer en vers med blandat från favoritserien Greys Anatomy men också mina egna tankar....

"Pick me, chose me, love me ......
I fought the angeles to have you here with me, to keep you here....."

So long and behave until the next time our eyes will meet... I will be waiting for you but don't rush, your time will come my darling, you will always have my love, it's no question about that........

E

Kommentarer
Postat av: karin

guu vilket bra inlägg!! du har så rätt sÅ! puss* cs imorgon

2007-05-30 @ 20:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0