FREDAG

Nu drar jag om några timmar till härliga västkusten!!! Ska bli så skönt att komma bort ett slag! Se till att min förkylning inte blir värre än vad den är.

Grattis säger jag till AL om flytten till Göteborg! Ser fram emot att se den nya lya och komma på inflyttningsfest!!
Jobba inte ihjäl dig i helgen utan njut även!!


Ta hand om er alla i det fina vårvädret...

"Be always friendly to the ones you love, and remember it's better to have loved and lost than never have loved at all"

Detta är en liten tanke som ni får av mig och har en underbar helg!!!
 


Kommentarer
Postat av: A-L

Tack gumman, det känns toppen. Såklart blir det inflyttningsfest, kom bara kom! Hoppas du får en mysig helg, passa på att koppla av och ta det lugnt! Ses på måndag, kram kram

2007-05-04 @ 13:32:48
URL: http://www.classon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0