Jaha...

Är även idag trött....... Har varit nere i Jönköping och arbetat med mitt o Saras ex-jobb, nu har vi börjat med vår presentation.... snart är vi klara!!

Igår var  delar av The Ladies ute och åt på Piren på DalBaffo (vet inte om det stavas så) jag åt pasta med fläskfile det var mums! Vi hade det mycket trevligt med det har vi ju alltid, pratade om allt möjligt.....
Snart är det dags att sluta skolan och jag kommer att sakna alla de jag umgås med så hemskt mycket men visst ska vi hålla kontakten! :)

Är LEDIG imorrn!! ska bara ta det lungt, för på lördag är det PARTY hos en av de The Ladies! Det ska bli så roligt.....;)

Ett litet  ord på  vägen...

"Vem är det som bestämmer vad du vill göra idag, imorrn och de andra dagarna som följer..........DU naturligtvis!"

Kramar till alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0