Kloka ord

Pratade med min vän o vapendragare Kristina igår, hon hade en bra replik på den kommentar jag sa om mitt liv just nu. För er som inte vet så snurrar det fort, snabbare än en karusell!!!!

Hon frågade om jag kunde svara på när det lugnar ner sig - mitt svar var då återkom den 25 maj för då kan jag svara på vad som kanske kommer att hända. Men det finns alltid två sidor och det kan alltid ändras!!

Men för det gav hon mig pluspoäng (internt), då jag åtminstonde kunde svara just det..... när livets snurrar som det gör...

Ett tips är att bara ta det lugnt, för oftast så löser det sig... ha bara tålamod!

"There's no danger in loving somebody to much"

Take care alles!!

Kommentarer
Postat av: Kumari

ikväll blir de en valborg i repris milton!! wohooo! Kram!

2007-05-12 @ 13:59:09
URL: http://www.kumari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0