Ledig O Love

Jag e långledig vad härligt! Men kommer inte att sitta hemma och uggla för det.....

Idag ska jag ha date med AL, det blir mat, film och en massa prat,  mysigt!!!
Imorrn ska jag till min kära mormor, för att umgås....  hon e underbar!!!
På lördag ska jag umgås med Stina, det blir mat och film även här!!!

Även så ska jag öva på redovisningen vi har nästa torsdag, det kommmer nog att gå bra!

Hoppas att alla kommer att ha en underbar helg med era nära och kära!

Tänkte skriva två dikter här om något jag tycker alla ska få uppleva och det är LOVE

"Just come on and say you love me one more time
What are you waiting for?
You're so beautiful, I can hardly breathe
Just so beautiful.....
I'm falling, falling, I'm falling in love again"

"Be true to yourself and follow your heart...
Some day you will find a place where love takes over hate..."

Kom ihåg att ha tålamod för någon gång kommer kärleken och knackar på din dörr......

Kram till alles från sockertoppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0