Sommar, eeh!!??

Sommar sommar och sol, havet och vinden med doft av kaprifol.....eller??  Helt fel??
Fick sommar känslor när jag just nu tittade ut genom fönstret, Lääängtar till skolan är slut och man kan få börja jobba och tjäna lite kosing, så att säga!!!!

TACK till alla för deras fina kommentarer om festen i Valborg, detta måste göras om och det snart!!!!

Säger Lycka Till AL imorrn i Götet!!!!

Ikväll är det Greys!!! Jippie säger jag bara, har nu laddat videon, då det är fotboll samtidigt och jag vill inte missa en sekund av McDreamy m.m.
Sen som sagt e det ju fotboll och Cristiano!!!! Säger bara kämpa på Red Devils!!!

NU kallar mamma och vill ha lite hjälp men vad vet jag inte men men...

TA hand om er  alla som jag känner!!!

"Beware of the sun, the moon and the stars because they are just as lovely as someone special!"

Hej hopp sockertopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0