Trött!!!

Jag erkänner!! Jag är trött men det beror på att jag känner mig sjuk, vilket jag inte alls HINNER att vara. Alldeles för mycket som är på gång nu... Visst det är viktigt att ta hand om sig själv men men..
Tycker synd om Sara som har fått dras med mig hela dagen, har nog inte varit mycket till hjälp. Verkligen Ledsen!!!

Känner att det är jobbigt just nu med många tankar som snurrar i mitt lilla huvud... Känns som jag inte har fått klarhet på allt riktigt än... men det kommer väl så småningom... kan man i alla fall hoppas.

Sitter fortfarande i skolan och väntar på mitt tåg som går vid 16.00. Så ska nu surfa lite för det hinner jag inte ikväll då jag måste packa för jag åker till kusten och Varberg imorrn.... Ska bli så skönt!!!

Ta hand om er alla och håll er friska!!!

"Inse att det är bara du som kan göra något åt ditt liv ingen annan!"

Ciao......

Kommentarer
Postat av: Kumari

"Inse att det är bara du som kan göra något åt ditt liv ingen annan!" -smart

2007-05-03 @ 18:34:54
URL: http://www.kumari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0