Framme i Northampton

Ar nu framme hos familjen... de bor strax utanfor Northampton... ett valdigt mysigt stalle....

Huset kan man val kalla typiskt engelskt...

An sa lange trivs jag med familjen, jag kommer jatte bra overens med mamman..
Barnen ar inne i sin testa Emelie fas men jag viker inte en tum med de instruktioner jag har fatt....

Nar jag val har fatt min datorn...kommer uppdatering med bilder och sa vidare....

Kommer att hora av mig har eller pa facebook.....

Take care you all

Lots of love

Kommentarer
Postat av: cissi

miss you kompis

2007-09-18 @ 10:25:08
Postat av: Kumari

Yupps, har vatt depppig nu ett grymt bra tag sen träffar ja Linus som e helt underbar o får mig på topp direkt! Han har tom gett mig en start på mitt självförtroende o känsla. Han e mitt allt o ja e lycklig igen. Han e de bästa som hänt mig på länge! Hoppas du trivs i de kalla england tösen. Massa kramar o lyckönskningar!

2007-09-18 @ 13:32:36
URL: http://www.kumari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0